Thursday, December 10, 2009

Laksa Shack


Laksa Shack mula dibuka pada tahun 2003 dengan cawangan pertamanya terletak di pusat membeli-belah 1 Utama. Kini Laksa Shack sudah mempunyai lebih 25 cawangan di seluruh negara.


Laksa Shack menawarkan 7 jenis laksa dari pelbagai negeri. Laksa Shack sentiasa menjalankan R&D dari masa ke semasa bagi memastikan laksanya sentiasa menepati citarasa pelanggan.


Hidangan yang paling popular adalah Laksa Assam dan juga Laksa Johor. Nasi Berdulang juga adalah antara tarikan utama di Laksa Shack. Sesuai untuk dimakan sekeluarga, sememangnya hidangan ini jarang diperolehi di mana-mana restoran.


[ls-07.jpg]

Untuk maklumat lanjut layari www.laksashack.com.my

4 comments:

  1. Bagi aku mmng x sedap coz aku pernah juga gi makan sekali dn smpai skrng da xde keinginan yang gi lagi...bau kuah laksa tu lak...aduhhhh mmng wat sakit jiwa bila lalu depan restoran diaorg tu, bau kuah tu!!!...korang leh gi makan dn nilai sndiri kesedapan laksa yg diaorg jual tu...

    ReplyDelete
  2. rasanya laksa shack dlm keghairahan promote franchise program lupa nak jaga kualiti menu dia. pekerja kurang mahir dalam rencah apa yg patut masuk dlm setiap jenis makanan... main taruk ikut suka hati diorang jer.... itu psl dari ada 40++ kedai dah tutup kebanyakannya...

    ReplyDelete
  3. Yup..aku setuju. Pekerja skrg ramai warga asing. Pernah sekali dulu makan di AEON Bkt Tinggi ada rambut di dalam kuah.. Dah maklumkan pada ketuanya, mrk blh buat senyum kambing.. Pastu aku dgr dah ditutup..

    ReplyDelete
  4. aah betol x sedap langsung laksa tu terutama asam laksa...tpi bila tingat harga mahal trpaksa abis kan..+_+

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...