Sunday, March 7, 2010

Restoran Ubi Kayu @USJ,Subang Jaya

Sebuah lagi restoran masakan Melayu boleh ditemui di USJ, Subang Jaya, Selangor.

Restoran yang dimaksudkan ialah Restoran Ubi Kayu.

Restoran yang menawarkan pelbagai jenis makanan Melayu ini turut menawarkan hidangan sarapan, makan tengahari dan makan malam.

Bagi mereka yang mahu mengunjungi restoran ini silalah ke

Restoran Ubi Kayu

No.2, Jalan USJ 9/5N

Subang Jaya

Selangor Darul Ehsan

14 comments:

  1. memang sedap.....

    ReplyDelete
  2. mmg sedap pun. saya hari2 makan. x jemu2 pun. macam-macam ada

    ReplyDelete
  3. mestilah sedap....makcik n pakcik saya yg masak...:)

    ReplyDelete
  4. lempeng pisang n roti jala mmg sodap giler!

    ReplyDelete
  5. betol2...lempeng kelapa,pisang dan roti jala mmg mabelessssss.....

    ReplyDelete
  6. any of you know the operation hours?

    ReplyDelete
  7. it open everyday from 7.00am to 7.00pm.. i think so.. ^^

    ReplyDelete
  8. Nak tanya. disebabkan nama restoran ni ubi kayu, agak2nya ubi kayu rebus ada dijual tak? lama betul tak makan ubi kayu rebus ni.

    ReplyDelete
  9. ubi kayu rebus memang ade...siap ngan sambal n kelapa...credit to Ubi Kayu!!!

    ReplyDelete
  10. x cedap pun biase je lauk pauk pun x byk or x tau belum ready kot..

    ReplyDelete
  11. ubi kayu rebus+kelapa+sambal+gula perang.. TERBAIK>>

    ReplyDelete
  12. Masi mantop ker lontong kat sni. Nak try.

    ReplyDelete
  13. Salam Sir, In future if you intend to run '' Naan Tandoori '' such butter nan, garlic nan, chez Nan and spicy Tandoori Chicken set. plz inform me so that I can apply job even if you allow I can run my own small Tandoori stall at your place which will of course increase the choice of meals for your guests as well as can increased your future sale target too. terima kasih

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...