Thursday, January 12, 2012

Nasi Lemak Cinta Sayang @ Shah Alam


Jikalau anda berada di Shah Alam Seksyen 7, 
singgah ke Restoren Nasi Lemak Cinta Sayang.
Restoran Nasi Lemak Cinta Sayang  boleh dikunjungi di alamat:
49 Jalan Plumbum 7/103, Seksyen 7, 40000 Shah Alam.
Nasi lemak itu pelbagai jenis termasuk nasi lemak telur, paru, ayam dan  telur dadar.
Restoren Nasi Lemak Cinta Sayang ini adalah  
cawangan yang asalnya terletak di Taman Ria, 
Sungai Petani (Berhadapan dengan Kelab Golf Cinta Sayang). 
Restoran ini juga turut menyediakan Nasi Campur 
lain sekiranya anda tidak mahukan Nasi Lemak.
Pelbagai jenis lauk pauk, nasi campur tersedia untuk dicuba.
Selamat mencuba.

3 comments:

  1. haa..tu le..pernah tgk kat warung kita....teruja..nak letak link ni kat blog saya leeh? tq

    ReplyDelete
  2. Assalammualaikum saya adie facebook adie melacca saya br beli bihun campur kueh teow sambal sotong, air mineral take away yg mendukacitanya saya tgah mkn jumpa getah, dan kulit bawang da lembik kalu org laen da lama marah mengamuk or ganti rugi tapi saya phm sayA dulu pkerja kedai makan kalau x caya saya adacbukti dan saya da shoot beberapa picture dharap djadikn pengajaran kepd pengusaha towkey kedai...
    Nama : Wan Adiruddin

    No telefon : 01123337600

    Dihrp pihak pengusaha restoran NLCS call saya

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...